Pomoc zdalna

Nasi pracownicy dzieki systemowi swiadczenia usług zdalnej pomocy technicznej sa w stanie rozwiazac zdalnie praktycznie wszystkie Panstwa problemy zwiazane z oprogramowaniem i systemem operacyjnym. Połaczenie zdalne pozwala skrócic czas reakcji na zgłoszony problem do minimum.

POMOC ZDALNA - JAK TO DZIAŁA?

Połaczenie zdalne nawiazywane jest za pomoca pomocy programu TeamViewer ( info o bezpieczeństwie) i polega na udostepnieniu ekranu komputera jednemu z naszych pracowników.

Połaczenie z Panstwa komputerem wymaga kazdorazowo zgody uzytkownika.

PRZEZ CAŁY CZAS UŻYTKOWNIK WIDZI NA SWOIM EKRANIE WSZYSTKIE WYKONYWANE CZYNNOŚCI.
W KAŻDEJ CHWILI UŻYTKOWNIK MOŻE ZAKOŃCZYĆ POŁĄCZENIE ZDALNE Z KOMPUTEREM

JAK SKORZYSTAĆ Z POMOCY ZDALNEJ?

Klienci z zainstalowanym przez nas programem

Wystarczy kliknac na skrót TeamViewer na pulpicie i podac ID pracownikowi ok360, który zdalnie udzieli pomocy.

Pobierz HOST dla Klientów

Klienci nie posiadajacy zainstalowanego programu

Nalezy wejsc na strone http://get.teamviewer.com/ok360 i pobrać plik, który należy uruchomić lub kliknąć Pobierz program
Po uruchomieniu programu wyswietli sie okno z numerem ID i hasłem jak poniżej:


Numer ID oraz hasło nalezy podać pracownikowi ok360, dzieki czemu bedziemy mogli połączyć sie z Państwa komputerem.

do góry

Komunikat. Wykorzystujemy pliki cookies, aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. [x] ZAMKNIJ