Obsługa IT

Zakres usług wykonywanych w ramach umowy serwisowej IT

  • Świadczenie telefonicznej pomocy typu Helpdesk przez dedykowanych pracowników technicznych
  • Pomoc we wprowadzaniu usprawnień
  • Informowanie o konieczności modyfikacji systemów informatycznych
  • Usuwanie i informowanie o wadach systemów informatycznych
  • Serwis techniczny sprzętu komputerowego i oprogramowania MS Windows oraz Office
  • Nadzór nad poprawną pracą systemów komputerowych oraz sieci
  • konsultacje eksperckie - odbywające się w cyklicznie spotkania z Zarządem w celu omówienia aktualnych potrzeb oraz kierunków rozwoju dotyczących wykorzystania możliwości, jakie daje aktualnie dostępna technologia teleinformatyczna
  • Opracowanie strategii IT – która pozwoli zaplanować długofalowe wykorzystanie informatyki i telekomunikacji celem solidnego wsparcia biznesu
  • Dla obsługi firmy korzystamy z oprogramowania bazującego na najlepszych praktykach zarządzania usługami IT (ITIL) oraz umożliwiającego stały monitoring usług na serwerach i stacjach roboczych, co zapewnia korzyści biznesowe:
    • Poprawa jakości świadczonych usług informatycznych oraz poprawa satysfakcji użytkowników końcowych,
    • Wzrost dostępności usług IT dla użytkowników poprzez udostępnienie centralnego punktu kontaktu (formularz WWW, telefon, email),
    • Rejestracja wszystkich zgłoszeń w jednym miejscu,
    • Poprawna obsługa użytkowników oraz szybkie rozwiązywanie incydentów,
    • Monitorowanie postępów prac i statusów zgłoszeń,
    • Skuteczne zarządzanie zasobami sprzętowymi oraz oprogramowaniem,
    • Znaczące skrócenie średniego czasu wykrywania i diagnozowania usterek,
    • Wysoki wskaźnik rozwiązanych zgłoszeń podczas I-ego kontaktu,
    • Sprawną komunikację pomiędzy użytkownikami a IT,
    • Przygotowywanie miesięcznych raportów o stanie IT dla Zarządu.

Strategia IT – dobieramy optymalną dla klienta oraz typu biznesu.

Audyt sprzętu i sieci – wykonujemy na początku obsługi i utrzymujemy aktualizacje.

Działamy w oparciu o standard ITIL czyli:

  • Ukierunkowanie na biznes i usługi IT zamiast na systemy i aplikacje
  • Standard wspierany przez największe firmy IT
  • Wspólny język dla IT i biznesu
  • Wdrożenie ITIL bez narzędzi wspomagających jest prawie niemożliwe – my posiadamy i udostępniamy
do góry

Komunikat. Wykorzystujemy pliki cookies, aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. [x] ZAMKNIJ