Zakres usług wykonywanych w ramach umowy serwisowej IT
- Świadczenie telefonicznej pomocy typu Helpdesk przez dedykowanych pracowników technicznych
 - Pomoc we wprowadzaniu usprawnień
 - Informowanie o konieczności modyfikacji systemów informatycznych
 - Usuwanie i informowanie o wadach systemów informatycznych
 - Serwis techniczny sprzętu komputerowego i oprogramowania MS Windows oraz Office
 - Nadzór nad poprawną pracą systemów komputerowych oraz sieci
 - konsultacje eksperckie - odbywające się w cyklicznie spotkania z Zarządem w celu omówienia aktualnych potrzeb oraz kierunków rozwoju dotyczących wykorzystania możliwości, jakie daje aktualnie dostępna technologia teleinformatyczna
 - Opracowanie strategii IT – która pozwoli zaplanować długofalowe wykorzystanie informatyki i telekomunikacji celem solidnego wsparcia biznesu
 - Dla obsługi firmy korzystamy z oprogramowania bazującego na najlepszych praktykach zarządzania usługami IT (ITIL) oraz umożliwiającego stały monitoring usług na serwerach i stacjach roboczych, co zapewnia korzyści biznesowe:
      
- Poprawa jakości świadczonych usług informatycznych oraz poprawa satysfakcji użytkowników końcowych,
 - Wzrost dostępności usług IT dla użytkowników poprzez udostępnienie centralnego punktu kontaktu (formularz WWW, telefon, email),
 - Rejestracja wszystkich zgłoszeń w jednym miejscu,
 - Poprawna obsługa użytkowników oraz szybkie rozwiązywanie incydentów,
 - Monitorowanie postępów prac i statusów zgłoszeń,
 - Skuteczne zarządzanie zasobami sprzętowymi oraz oprogramowaniem,
 - Znaczące skrócenie średniego czasu wykrywania i diagnozowania usterek,
 - Wysoki wskaźnik rozwiązanych zgłoszeń podczas I-ego kontaktu,
 - Sprawną komunikację pomiędzy użytkownikami a IT,
 - Przygotowywanie miesięcznych raportów o stanie IT dla Zarządu.
 
 
Strategia IT – dobieramy optymalną dla klienta oraz typu biznesu.
Audyt sprzętu i sieci – wykonujemy na początku obsługi i utrzymujemy aktualizacje.
Działamy w oparciu o standard ITIL czyli:
- Ukierunkowanie na biznes i usługi IT zamiast na systemy i aplikacje
 - Standard wspierany przez największe firmy IT
 - Wspólny język dla IT i biznesu
 - Wdrożenie ITIL bez narzędzi wspomagających jest prawie niemożliwe – my posiadamy i udostępniamy